دانلود پاورپوینت

دانلود رایگان پاورپوینت درسی دانشگاهی ارزان رایگان

دانلود پاورپوینت

دانلود رایگان پاورپوینت درسی دانشگاهی ارزان رایگان

پاور پوینت چگونه سوالات چهار گزینه ای طرح کنیم

پاور پوینت چگونه سوالات چهار گزینه ای طرح کنیم

پاور-پوینت-چگونه-سوالات-چهار-گزینه-ای-طرح-کنیماصول حاکم بر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
1- جدایی ناپذیری ارزشیابی از فرایند یاددهی ـ یادگیری
ارزشیابی دانش‌آموزان باید به عنوان بخش جدایی ناپذیر فرآیند یاددهی – یادگیری ونه به عنوان نقطه‌ی پایانی آن تلقی شود .
2-استفاده از نتایج ارزشیابی در بهبود فرایند یاددهی ـ یادگیری و اصلاح برنامه‌ها وروش‌ها
هدف غایی ارزشیابی ، اصلاح وبهبود فرآیند یاددهی _ یادگیری است ونتایج ارزشیابی‌ها باید در اصلاح برنامه‌ها وروش‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
3-هماهنگی میان هدف‌ها، محتوا، روش‌های یاددهی- یادگیری و فرایند ارزشیابی
درارزشیابی باید تناسب و هماهنگی بین هدف‌ها، محتوا و روش‌های یاددهی-یادگیری مربوط به هر درس مورد توجه قرار گیرد.
4-توجه به آمادگی دانش‌آموزان
در طراحی و اجرای انواع برنامه‌های ارزشیابی باید به آمادگی‌های جسمی ، عقلی ، عاطفی و روانی دانش‌آموزان توجه شود.
5- توجه به رشد همه جانبه‌ی دانش‌آموزان

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد